Nejčastější otázky

Nemůžete se nám dovolat?

Většinou jsme ve skladu, kde není signál, nebo se věnujeme zákazníkům na prodejně. Napište nám tedy sms a také e-mail.

Mobil na vedoucí 602884877.

Vrácení zboží

Přejete si vrátit zboží ve lhůtě 14ti dnů?

 

  • zkontrolujte, zda zboží splňuje podmínky pro vrácení viz obchodní podmínky
  • do balíčku vložte kopii faktury nebo fakturu a zakroužkujte produkty, které vracíte
  • PEČLIVĚ vyplňte číslo účtu 
  • finanční vypořádání proběhne do 14 dnů od převzetí zásilky od dopravce na Váš účet
  • Adresa pro vrácení zboží vlastním dopravcem:

Vladimír Manda

Dolánky nad Ohří 153

Roudnice nad Labem 41301

  • také můžete využít možnosti vystavení voucheru v hodnotě vráceného zboží, který využijete kdykoli na budoucí nákup
  • v tom případě napište ,,voucher,, na kopii faktury a balíček zašlete na naší adresu.
  • Pokud chcete vyměnit za jinou velikost, udělejte si co nejdříve novou objednávku, zašleme vámi vybraným způsobem, to nesedící co nejdříve vraťte, a vrátíme vám peníze.

 

Kde sídlíme?

Roudnice nad Labem, Arnoštova 89,

Pondělí až pátek od 8:30 do 17:00, Sobota od 9:00 do 12:00 hodin. Aktuální dění sledujte na facebooku https://www.facebook.com/oblecenivm.cz

Rychlé vyřízení objednávky.

Urgovat lze zboží pouze s termínem skladem, a to prostřednictvím sms 602884877, vyřídíme přednostně a ještě v ten den odešleme, pokud to dovolí dopravce a byla objednávka udělána do 16:00 hodin.

Změna objednávky.

Pokud jste něco v objednávce spletli nebo jste si část rozmysleli a chcete jí jakkoliv upravit, můžete prostřednictvím sms 602884877. Napište číslo objednávky, a stručně váš požadavek, to samé i do e-mailu na potvrzení objednávky.

 

Posíláte na dobírku?

Je možná platba na dobírku po České Republice pro stále zákazníky. Pokud u nás nakupujete poprvé, také můžeme zaslat na dobírku, Pokud se nám zavážete, že objednávku vyzvednete a v případě, nevyzvednutí, uhradíte 139,- Kč nákladů za nevyzvednutí balík. Pokud souhlasíte, napište prosím: „ano souhlasím“.

Poslední dobou jsme totiž se zasíláním na dobírku měli problém, zákazníci balíčky nevyzvedávali, tak standartně na dobírku neposíláme. Děkujeme za pochopení

Na dobírku posíláme GLS a zásilkovou

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení